حال و هوای بازار مسکن در هفته نخست تابستان



مشاوران املاک در برخی مناطق پایتخت عنوان می‌کنند: حجم فایل‌های عرضه شده به بنگاه‌های املاک نسبت به دو هفته گذشته اندکی با افزایش مواجه شده است. 

به گزارش  دنیای اقتصاد ، داده‌های اولیه از آخرین تحولات بازار مسکن در ماه پایانی فصل بهار نشان می‌دهد: میانگین قیمت مسکن در شهر تهران به مترمربعی حدود ۱۹ میلیون تومان رسیده است. این موضوع به خوبی از طریق قیمت‌های پیشنهادی ارائه شده به مشاوران املاک در سطح شهر نیز قابل ردیابی است.

 

بررسی قیمت پیشنهادی فایل‌های عرضه شده به بنگاه‌های املاک در مناطق مختلف پایتخت حاکی از آن است که محدوده قیمتی بخش عمده فایل‌های مسکن به حدود ۱۷ تا ۲۰ میلیون تومان در هر مترمربع رسیده است. در این میان مشاوران املاک عنوان می‌کنند به‌طور قطع گزینه مناسب برای خریدارهای مصرفی و خانه اولی در محدوده جنوبی خط انقلاب قابل جست و جو است. در عین حال در مناطق شمالی شهر نیز میانگین قیمت پیشنهادی برای واحدهای مسکونی به بیش از ۳۵ میلیون تومان رسیده است.

 

به گفته مشاوران املاک شرایط حاکم بر بازار مسکن به لحاظ قیمتی موجب شده تا بخش عمده معاملات انجام شده در بازار به تقاضای سرمایه‌ای مربوط شود. خریداران مصرفی نیز که همچنان قصد خرید دارند با دشواری بیشتری نسبت به ابتدای سال یا اواخر سال گذشته در جست و جو برای یافتن فایل موردنظر خود هستند.

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, بازار مسکن

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------