کرونا هست اما با فقر چه کنیم؟!



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی, کرونا

 

 کرونا دوباره به اوج خود رسیده و مسئولان در این زمینه در حال هشدار دادن هستند اما گرانی و شرایط زندگی، مردم را بی‌خیال این بیماری خطرناک کرده است. آنها برای آنکه چرخ زندگی شان بچرخد، مجبورند که در خیابان‌ها و محل کارشان حضور یابند. حتی اگر متوجه شوند در جایی گوشت و مرغی که دلار بر آنها هم تاثیر گذاشته و بر قیمتش افزوده، به قیمت ارزان‌تر در حال پخش است، دیگر ابتلا به کرونا برایشان بی‌معنی می‌شود و با تجمع کردن و تشکیل صف‌های طولانی آنهم بدون رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی، درصدد آن بر می‌آیند که حداقل گوشت و مرغ شان را به قیمتی ارزان‌تر تهیه کنند.

 

کاری که دقیقا مردم ایرانشهر در سیستان و بلوچستان انجام داده اند. ماجرا از این قرار است که در شهرستان ایرانشهر؛ مسئولان مردم را برای اینکه گوشت ومرغ را با قیمت کمتر بخرند بدون رعایت فاصله‌ها به صف کرده اند؛ آنهم در این شرایط بحرانی کرونا!جالب اینجاست که مسئول پخش گوشت می‌گوید فقط به آنهایی که ثبت نام کرده‌اند گوشت می‌دهیم...

 

 واکنش کاربران

حالا این موضوع مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته و واکنش‌های آنها را در پی داشته است.

 

یکی از کاربران در این مورد نوشته است: «فقر امانمون نمیده که به کرونا فکر کنیم. چاره‌ای نیست.»

 

یکی دیگر از کاربران اینطور می‌نویسد: «مردم برای اینکه گوشت مرغ رو با قیمت کمتر بخرن اینجوری صف بستن؛ اونم توی شرایط بحرانی کرونا! وقتی که زندگی به سختی می‌گذره چه انتظاری داریم که مردم به کرونا فکر کنند.»

 

دیگری نوشت:« ایرانشهر تجمع بود، پرسیدم چیه؛ گفتن صف مرغ؛ فروشنده هم تو اون وسط داد می‌زد: فقط کسانی‌که دیروز نام‌نویسی کردند بهشون مرغ میدیم! این دیگه کجای عقب بود برگشتیم؟! واقعا برخی از مسئولان وقتی مردم رو تو این شرایط می‌بینند راحت سر بر بالشت می‌ذارن؟»

 

کاربران دیگر نوشته اند:« وای اگر یکی از اینا که تو صف بودند ناقل بیماری کرونا باشه میدونید چه فاجعه‌ای میشه»، « امان از نداری و فقر و کرونایی که بیخ گلومونه»، «قشنگ مشخصه که این مردم چیزی برای از دست دادن ندارند»

 

 

آفتاب یزد 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------