عدم افزایش حقوق در سال ۹۹ معیشت کارکنان شهرداری را به خطر انداخته



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, حقوق
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به عدم افزایش مصوبه افزایش حقوق سال ۹۹ معیشت کارکنان شهرداری تهران به خطر افتاده است.

به گزارش مهر، حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت: در روزهای دردآوری به سر می بریم. و متأسفانه در این ایام نمی توانیم برای عزیزانی که از دست می دهیم مراسمی بگیریم و این هم مزید بر علت و دردناکی این روزها می شود.

 

وی با اظهار امیدواری از اینکه دولت تدبیری کند تا با این میزان از عادی سازی اوضاع برخورد شود تا جان عزیزان بیشتری به خطر نیافتد. گفت: مصوبات مربوط به افزایش حقوق توسط شهرداری تهران رعایت نمی شود. البته ما می دانیم که شهرداری به دلیل شیوع کرونا با مشکلاتی مواجه شده است.

 

وی با اشاره به تصمیمات عجیبی که مدیران شهرداری در خصوص دستمزد و حقوق کارمندان خود گرفته اند، ابراز داشت: برخی صحبت از پرداخت حقوق به صورت علی الحساب می کنند. این در حالی است که شاهد حذف کمک هزینه نهار و کاهش سقف اضافه کاری کارکنان هستیم.

 

این عضو شورای شهر این تصمیمات را موجب نگرانی های متعددی برای پرسنل شهرداری دانست و گفت: این تصمیمات در شرایطی گرفته می شود که شاهد افزایش تورم افسارگسیخته هم هستیم. و انتظار داریم شهرداری با توجه به شیوع کرونا توجه بیشتری به کارکنان خود داشته باشد و در این مسیر اقدام به حذف برخی پروژه های غیرضروری کند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از مدیران شهرداری با برخی موارد انتخابی از خود شهردار تهران حقوق بیشتری دریافت می کنند. به این دلیل به معاونت برنامه ریزی و توسعه شهرداری تذکر داد که این روند باعث به خطر افتادن معیشت کارکنان خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------