اولویت اول فولاد، بازار داخلی است/ ماسک ارزان می‌شود



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,سرپرست وزارت صمت
سرپرست وزارت صمت با اشاره به افزایش قیمت ناگهانی فولاد تصریح کرد: به تمامی واحدها اعلام کردیم که اولویت اول؛ عرضه در داخل کشور و بعد صادرات است 

به گزارش ایلنا، جعفر سرقینی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با بیان اینکه تولید خودرو و فولاد افزایش خواهد یافت، اظهار داشت: آنچه مهم است فراوانی کالاهای اساسی و ذخائر استراتژیک است که تاکنون مشکلی نداشتیم و نخواهیم داشت.

 

وی افزود:‌ در درجه بعدی سلامتی مردم اهمیت دارد که تصمیم گرفتیم ظرف سه هفته آینده تولید ماسک را افزایش دهیم که اثر آن در بازار دیده خواهد شد و ماسک با قیمت ارزان و به فراوانی یافت خواهد شود.

 

سرپرست وزارت صمت در ادامه با اشاره به افزایش قیمت ناگهانی فولاد تصریح کرد: به تمامی واحدها اعلام کردیم که اولویت اول؛ عرضه در داخل کشور و بعد صادرات است.

 

وی تاکید کرد:‌ ابتدا باید مواد اولیه مورد نیاز کشور برای توسعه صنایع تامین شود اگر بنا باشد فولاد، صنایع خارج از کشور را رونق دهد هنر نیست.

 

سرقینی یادآور شد: ابتدا باید نیاز داخل تامین شده و مازاد آن صادر شود.

 

وی با بیان اینکه وظیفه وزارت صمت این بود که در راستای جهش تولید محورهای اصلی فعالیت خود را تدوین کند خاطرنشان کرد: آمار چهار ماهه نشان می‌دهد که ما نه تنها عقب نماندیم بلکه توانستیم رشد هم داشته باشیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------