وزیر نفت: به دنبال راه‌های جدید و صادرات مویرگی نفت هستیم چرا که اجازه فروش به ما نمی‌دهند



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,وزیر نفت
وزیر نفت گفت: ما درگیر یک جنگ نابرابر تجاوزگرانه علیه مردم ایران هستیم و وزارت نفت در خط مقدم است، ما به دنبال راه‌های جدیدی هستیم تا صادرات مویرگی انجام گیرد.

 به گزارش صدا و سیما، آقای بیژن نامدار زنگنه در نشست علنی مجلس و در ادامه ارائه گزارشی از عملکرد وزارت نفت در خصوص تحریم‌های نفتی تصریح کرد: ما تلاش‌های زیادی کردیم تا تحریم‌ها را دور بزنیم و از هر کسی که می‌توانست در این راه به ما کمک کند، کمک گرفتیم و آن‌ها هم کمک کردند؛ از قرارگاه‌ها تا تمام نیرو‌های امنیتی داخلی و خارجی در این راه کمک گرفتیم.

 

وی افزود: از نمایندگان مجلس خواهش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت دیپلماسی بین المجالس در قالب بین‌المللی به ما کمک کنند.

 

وزیر نفت خاطرنشان کرد: ما کامل نیستیم، اما به کمک شما نمایندگان نیاز داریم و حاضریم به هر طوری که برای شما اطمینان حاصل شود کار کنیم.

 

 

وی در خصوص ارائه نفت در بورس با اشاره به جلسات مختلف با رئیس مجلس و همچنین روسای کمیسیون‌ها در این باره، گفت: به دنبال باز کردن راه‌های جدیدی هستیم تا صادرات مویرگی را انجام بدهیم.

 

آقای زنگنه تاکید کرد: ما درگیر یک جنگ نابرابر تجاوزگرانه علیه مردم ایران هستیم و وزارت نفت در خط مقدم این جنگ است لذا خواهش می‌کنیم که متناسب با این شرایط با ما برخورد کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------