آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

تمدید مهلت واریز آورده اولیه مسکن ملی تا 11 مهر



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,مسکن ملی
به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، مهلت واریز آورده اولیه 40 میلیون تومانی تا پانزدهم مهر ماه تمدید شد. 

به گزارش ایلنا، در حالی که یکم مهرماه آخرین فرصت واریز آورده اولیه 40 میلیون تومانی مسکن ملی در استان تهران بود، وزارت راه و شهرسازی تصمیم به تمدید این مهلت گرفت. 

 

20 هزار نفر برای شرکت در طرح مسکن ملی استان تهران و خانه دار شدن از این طریق ثبت نام کردند که طبق آخرین گزارش‌های وزارت راه و شهرسازی از این تعداد تنها حدود دو هزار و 500 متقاضی نسبت به واریز اوردع اولیه اقدام کردند و مابقی در صورت تاخیر در واریز حذف می‌شوند. 

 

خلیل محبت خواه، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران درباره تمدید مهلت واریز آورده اولیه اظهار داشت: به ثبت نام کنندگان متقاضیان مسکن ملی استان تهران تا پانزدهم مهر ماه برای واریز 40 میلیون تومان آورده اولیه وقت داده شده است. 

 

وی ادامه داد: فعلا هیچ متقاضی حذف نشده است اما برای کسانی هم که آورده اولیه را واریز نکرده‌اند پروژه‌ای هم تخصیص داده نشده است. 

 

محبت خواه گفت: اگر وزارت راه و شهرسازی اعلام کند، پس از حذف متقاضیان بدحساب، سامانه برای ثبت نام جایگزین‌ها باز خواهد شد.   

   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------