آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

رفتار بورس تهران پس از اولین مناظره بایدن و ترامپ



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بورس تهران
بازار سهام امروز با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز شروع به کار کرد و کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را پس گرفت، اما در ادامه روند معاملات به دلیل فشار عرضه دوباره ریزش کرد و به یک میلیون و ۴۹۵ هزار واحد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در حالی که دیروز حقیقی‌ها در بازار سهام خرید زیادی داشتند و از طرفی حقوقی‌ها نیز از بازار حمایت کردند پیش‌بینی می‌شد که بازار امروز روندی صعودی داشته باشد اما در ادامه روند معاملات بازار دوباره عرضه بر تقاضا پیشی گرفت.

 

در حالی که در شروع معاملات بازار سهام تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز و افزایش پیدا کرد و بازار روندی صعودی گرفت اما در ادامه صف فروش از تقاضا قدرتمندتر ظاهر شد و کلیت بازار دوباره روندی نزولی پیدا کرد.

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بورس تهران

 

افزایش عرضه در بازار سهام شاخص را دوباره نزولی کرد، خودرو که در مرحله پیش گشایش بیشترین تقاضا را داشت به قیمت صفر تابلو رسید و خساپا در کف روزانه خود صف فروش 40 میلیونی دارد.

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بورس تهران

به نظر می‌رسد حقوقی بازار توان حمایت ندارد حجم صف‌های فروش از توان حقوقی و حقیقی خارج است، جو منفی بازار در حال تشدید است و در صورتی که اخرین روز این هفته از معاملات بازار سهام نیز ریزشی باشد این جو منفی بیشتر نیز خواهد شد.

 

اکثر نمادهای شاخص‌ساز بازار یا روندی منفی دارند و یا با حمایت و به نوعی دستوری برای جلوگیری از ریزش بیشتر شاخص کل از محدود حمایتی سبز نگه داشته شدند، به نظر می‌رسد روند نزولی این هفته از بازار سهام به شدت روی روند آینده بازار نیز تاثیرگذار باشد زیرا این جو منفی به حدی رسیده که تقریبا دیگر نمی‌توان کنترلش کرد.

 

این رفتار اولین واکنش بورس به مناظره بایدن و ترامب برای انتخابات ریاست جمهوری بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------