آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

افت ۲۸ هزار و ۵۰۴ واحدی شاخص کل / زمان پذیره‌نویسی دارا سوم معلوم نیست



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, بورس
بازار سهام امروز سه شنبه ۲۹ مهرماه را در ساعت اول معاملات با افت شروع کرد و شاخص کل با کاهش ۲۸ هزار و ۵۰۴ واحد در محدوده یک میلیون و ۴۳۳ هزار واحد قرار دارد.  

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۹:۴۸ شاخص کل با ۲۸ هزار و ۵۰۴ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۳۳ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۵۱۲ واحد کاهش به رقم ۳۹۸ هزار و ۱۳۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۴ هزار و ۱۹ معامله به ارزش ۸ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

 

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین،  پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، بانک ملت و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

 

فرابورس نیز با ۱۷۳ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۱۰۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۸۰ هزار و ۵۸۷ معامله انجام داده‌اند که ۴ میلیارد و ۱۴۹ میلیون ریال ارزش داشت.

 

 

پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پتروشیمی زاگرس،  فولاد هرمزگان جنوب، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، مدیریت انرژی امید تابان هور و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.  

 

زمان پذیره‌نویسی دارا سوم معلوم نیست

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به این که نمی‌توان زمان مشخصی را برای پذیره‌نویسی دارا سوم ارائه داد، گفت: بازار سرمایه روند رو به رشدی را طی می کند.

 

فرهاد دژپسند روز گذشته (دوشنبه) در حاشیه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در مورد تصمیمات این جلسه گفت:  در مورد زمان ارائه دارا سوم من تاریخی اعلام نمی‌کنم و نمی‌توانم الان بگویم که چه زمانی دارا سوم عرضه می‌شود.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: کمیته تخصصی هنوز به جمع بندی نرسیده و در صورتی که بررسی‌ها تکمیل شود زمان بندی نهایی اعلام خواهد شد.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مورد نوسانات اخیر بازار سرمایه گفت: نوساناتی که طی دو سه روز اخیر در بازار سرمایه شاهد بودیم را نمی‌توانم به عنوان کف جدید اعلام کنم. چرا که همواره نواسانات متناسب با شرایط اتفاق می‌افتد.

 

دژپسند تصریح کرد: دیدگاه تحلیلگران این است که وضعیت بازار سرمایه رو به رشد خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------