آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران: اگر ما پنجشنبه را تعطیل کنیم، عملاً ۳ روز با جهان ارتباط داریم

عباس آرگون، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تهران، درباره لزوم تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه گفت: در خصوص تعطیلات پایان هفته…

قاچاق تخم‌مرغ هر شانه 70 هزار تومان/اجرای طرح تخم‌مرغ بسته بندی قیمت را به 36 هزار تومان کاهش می‌دهد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, تخم‌مرغ
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران با بیان اینکه تولید و مصرف تخم مرغ تراز است و کمبودی وجود ندارد گفت: در صورتی که طرح اجباری شدن عرضه تخم مرغ بسته بندی در کشور اجرا شود هرشانه ۳۰ عددی به قیمت مصوب ۳۶ هزار تومان به دست مردم خواهد رسید. 

سید فرزاد طلاکش دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران در گفتگو با  تسنیم با بیان اینکه تولید و مصرف تخم مرغ تراز است و کمبودی وجود ندارد اظهار کرد: هرکیلوگرم تخم مرغ به قیمت 35 هزار تومان (شانه ای 70 هزار تومان) در مرز چذابه خریداری و به عراق قاچاق می شود که این امر در افزایش قیمت تخم مرغ در بازار نقش دارد اما باید توجه داشت که عوامل مهم و اصلی تری نیز در افزایش قیمت این مصحصول در بازار نقش داشته اند.

 

وی افزود:  وزارت جهاد کشاورزی طبق ابلاغ رییس جمهور مسئول تنظیم بازار تخم مرغ تا عمده فروشی است و مسئولیت  تنظیم بازار خرده فروشی بر عهده وزارت صمت است  اما وزارت جهاد کشاورزی اصرار به دخالت در عرضه مغازه و خرده فروشی را نیز دارد.

 

دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران  به اشاره به اینکه شرکت پشتیبانی امور دام از  مرغدار می خواهد که بخشی از تولیدات خود  را الزاماً به آن شرکت بدهند تصریح کرد: این امر چنان تلقی می شود که مرغدار مجاز است مابقی تخم مرغ خود را به هر قیمتی در بازار به فروش رساند؛ این دو نرخی شدن باب سوداگری را در بازار باز کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------