آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

آغاز ثبت‌ نام طرح اقدام ملی مسکن در شهر زلزله ‌زده سی‌سخت



 ملی مسکن  ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ثبت نام متقاضیان واحد های مسکونی در طرح اقدام ملی در شهر زلزله زده سی سخت آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ روز جمعه بیست و نهم اسفند ماه ادامه دارد. 

به گزارش ایرنا پژمان نیک اقبالی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا وبه منظور کمک به تامین مسکن خانوارهای بدون مسکن این شهر، وزارت راه و شهرسازی از متقاضیان دارای شرایط برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن دعوت می کند.

 

وی افزود: متقاضیان حداکثر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹/۱۲/۹۹ به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند.

 

نیک اقبالی تصریح کرد: متقاضیان این شهر می‌توانند از زمان بازگشایی سامانه (ساعت ۱۴ عصر روز شنبه مورخ ۲۳/۱۲/۱۳۹۹) تا ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۹/۱۲/۱۳۹۹ با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس https://tem.mrud.ir/ نسبت به ثبت‌نام بر اساس شرایط مشخص شده اقدام کنند.  

 

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت تامین اراضی، پس از پالایش و احراز شرایط، متقاضیان نهایی از بین متقاضیان تاییدشده انتخاب خواهند شد.

 

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

 

براساس این گزارش ، زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است .این زلزله تلفات جانی نداشته اما ۶۳نفر مجروح برجای گذاشته است.

 

این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.

 

 ۱۲ فروردین سال ۹۷ نیز زمین لرزه ۵.۶ ریشتری در شهرهای سی سخت و یاسوج خساراتی به بار آورد.

 

شهرستان ۴۲ هزار نفری دنا در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------