لرستان بدترین وضعیت رشد فلاکت اقتصادی را دارد



 ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
رییس مجمع نمایندگان استان در شورای اداری استان با حضور رییس قوه قضاییه گفت : لرستان از نظر رشد فلاکت بدترین وضعیت را در کشور دارد . 

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر یحیی ابراهیمی گفت : خیرمقدم عرض می کنیم خدمت حضرت آیت الله رئیسی رئیس  قوه قضائیه کشور و همراهان وی از اینکه امروز رو مهمان استان لرستان هستند رو به فال نیک می گیریم .

 

وی افزود: جناب آقای رئیسی همان طور که مستحضرید طبق اصل ۱۵۶ قانون اساسی قوه قضاییه وظیفه دارد در توجه و گسترش حقوق فردی و اجتماعی مردم و در راستای گسترش عدالت اجتماعی به مردم خدمت کنند . 

 

ابراهیمی ادامه داد : لرستان از استانهای خوش آب و هواست که نعمتهای فراوان خدادادی در آن موجود است . 

 

نماینده مجلس با بیان اینکه علی رغم خدمات مطلوب نظام به لرستان در طول ۴۱ سال گذشته اما لرستان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند اظهار داشت : متاسفانه لرستان در رشد فلاکت بدترین وضعیت را در کشور دارد که برون رفت از این وضع همت والای همه مسئولان نظام را می طلبد. 

 

 

یحیی ابراهیمی ایثارگری و رشادت‌های لرستانیها را سند افتخار مردم به نظام دانست و تصریح کرد: در هر منزلی امکان ندارد جانباز، شهید ،ایثارگر یا جهادی یا اسیری وجود نداشته باشد در زمان جنگ به بهانه نزدیکی به جبهه ها سرمایه گذاری صورت نمی گرفت .

 

رییس مجمع نمایندگان استان همچنین بیان داشت: ۷۰ درصد صنایع استان تعطیل شدند نیمه فعالند و یا ورشکسته شدن و صدها نفر بیکار و شغل خود را از دست دادند . 

 

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: حدود ۵۰ میلیارد مکعب حجم ذخیره سدهای کشور است که ۱۲ میلیارد مکعب آن از لرستان عبور می کند اما سهم ما از تخصیص آب نیم درصد است .

 

رییس مجمع نمایندگان استان در مجلس  تامین قضات و پرسنل  مورد نیاز دادگستری استان , رسیدگی به مشکلات اعتباری سیل در شهرستانهای پلدختر نورآباد,الشتر و خرم آباد، نحوه واگذاری شرکت پارسیلون، مشکلات فولاد ازنا ، عظیم خودرو بروجرد و چندین مورد از مشکلات استان از موارد مهم استان برشمرد و از رییس دستگاه قضا خواستار ورود و پیگیری حل این مشکلات شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------