آخرین اخبار اقتصادی

بیت‌کوین ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

هاوینگ بیت‌کوین فرا رسید

هاوینگ مورد انتظار بیت‌کوین رخ داد و ارتفاع بلوک بیت‌کوین به ۸۴۰هزار رسید. به گزارش ایسنا، این رویداد که تعداد سکه‌های جدید…

قیمت نهایی بلیت اربعین اعلام شد



 قیمت نهایی بلیت اربعین,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
چنانچه افراد قبل از صدور ویزا، بلیت تهیه کنند و موفق به دریافت ویزا نشوند طبق مقررات کسر از بلیت در پروازهای خارجی با آنها برخورد می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: طبق توافقات صورت گرفته با شرکت‌های هواپیمایی قرار بر این است که قیمت بلیت دوطرفه برای مسیر تهران- نجف، شیراز- نجف، اصفهان- نجف، تبریز- نجف و اهواز- نجف 5 میلیون تومان و بلیت یکطرفه 3 میلیون و 200 هزار تومان باشد. همچنین نرخ بلیت دوطرفه مشهد- نجف 6 میلیون تومان و نرخ بلیت یکطرفه مشهد- نجف 4 میلیون تومان است.

 

به گزارش ایلنا، محمد ذیبخش در نشست خبری آنلاین با اشاره به جزئیات فروش بلیت اربعین اظهار داشت: از فردا فروش بلیت به مقاصد عراق ویژه ایام اربعین آغاز می‌شود.

 

وی ادامه داد: جلسه ستاد اربعین با حضور نهادهای متولی از جمله سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها، نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی، سازمان حج و زیارت و... برگزار شد و در این جلسه به جمع‌بندی رسیدیم که فقط به افرادی که در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند و موفق به دریافت روادید شدند، بلیت به فروش برسد.

 

ذیبخش با تاکید بر اینکه از مردم درخواست داریم از صدور ویزای خود مطمئن شوند و بعد از آن نسبت به خرید بلیت اقدام کنند، گفت: چنانچه افراد قبل از صدور ویزا، بلیت تهیه کنند و موفق به دریافت ویزا نشوند طبق مقررات کسر از بلیت در پروازهای خارجی با آنها برخورد می‌شود.

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به قیمت‌های نهایی بلیت نجف خاطرنشان ساخت: طبق توافقات صورت گرفته با شرکت‌های هواپیمایی قرار بر این است که قیمت بلیت دوطرفه برای مسیر تهران- نجف، شیراز- نجف، اصفهان- نجف، تبریز- نجف و اهواز- نجف 5 میلیون تومان و بلیت یکطرفه 3 میلیون و 200 هزار تومان باشد. همچنین نرخ بلیت دوطرفه مشهد- نجف 6 میلیون تومان و نرخ بلیت یکطرفه مشهد- نجف 4 میلیون تومان است.

 

ذیبخش تاکید کرد: چنانچه هریک از ایرلاین‌ها از سقف این مبلغ تخطی کنند، مسافران می‌توانند شکایت مربوط به گرانفروشی را در سامانه شکایات مردمی سازمان هواپیمایی ثبت و اعلام کنند که سازمان هم به سرعت این موضوع را پیگیری می‌کند.

 

وی با بیان اینکه از مردم درخواست داریم بلیت گرانتر از این قیمت را خریداری نکنند و حتما گزارش این گرانفروشی را به ما اطلاع دهند، یادآور شد: البته این قیمت مشمول ایرلاین‌های خارجی نمی‌شود اما ایرلاین‌های داخلی ظرفیت جابه‌جایی 60 هزار زائر را دارند.

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: مبالغ ذکر شده فقط ویژه ایام اربعین یعنی 28 شهریور تا 10 مهر ماه است و از فردا بلیت فروشی برای اربعین آغاز می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------