آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

با کاهش ارتفاع آب سد زاینده‌رود، نیروگاه آن از مدار خارج می‌شود



سد زاینده‌رود ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
مدیر نیروگاه سد زاینده رود گفت: به طور قطع اگر ارتفاع آب سد زاینده رود حدود ۳ متر دیگر کاهش یابد، ناچار می شویم نیروگاه این سد را از مدار تولید خارج کنیم. 

بابک محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت فعالیت نیروگاه سد زاینده رود با توجه ذخیره پایین این سد، اظهار کرد: با توجه به خروجی حدود ۲۰ متر سد زاینده رود برای شرب، نیروگاه برقابی سد زاینده رود همچنان در مدار تولید قرار دارد.

 

وی افزود: نیروگاه سد زاینده رود روزانه حدود ۲۰ ساعت به میزان ۱۴۰ مگاوات تولید برق دارد که وارد شبکه سراسری برق می شود.

 

مدیر نیروگاه سد زاینده رود با بیان اینکه با وجود ذخیره سد زاینده رود، نیروگاه این سد، تابستان امسال در مدار تولید برق قرار داشت، تصریح کرد: تا زمانی که خروجی سد برای شرب باشد، نیروگاه سد زاینده رود نیز همچنان در مدار تولید است، مگر اینکه ارتفاع آب سد از میزان مشخصی پایین آید.

 

وی افزود: اگرچه اکنون ارتفاع آب سد زاینده رود زیاد نیست، اما همچنان نیروگاه آن در مدار است.

 

محمدی درباره اینکه نیروگاه برقابی سد زاینده رود نیز در سال ۹۷ نیز به دلیل ذخیره پایین سد زاینده رود از مدار خارج شد، تصریح کرد: به طور قطع اگر ارتفاع آب سد زاینده رود حدود ۳ متر دیگر کاهش یابد، ناچار می شویم نیروگاه را از مدار تولید خارج کنیم، البته امیدوار به بارش های پاییزه هستیم.

 

وی گفت: اکنون ارتفاع سد زاینده رود به لحاظ تامین شرب در شرایط خاص و یا بحرانی قرار دارد و اگر ارتفاع ذخیره آب سد چند متر دیگر کاهش یابد از لحاظ تولید برق نیز در شرایط بحرانی قرار خواهیم گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------