آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هشدار مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس/ جهش نرخ ارز در راه است؟

مدیر گروه پولی و مالی مرکز پژوهش‌های مجلس ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ایجاد سقف نرخ در مرکز مبادله را دو پاشنه آشیل بانک مرکزی دانست…

طلای بدون کد شناسایی، خریداری نکنید



  طلای بدون کد,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
مدیرکل استاندارد تهران با اعلام اجباری بودن درج کد شناسایی بر روی مصنوعات طلا، تاکید کرد: شهروندان مصنوعات طلای بدون کد شناسایی، خریداری نکنند. 

به گزارش صدا و سیما از روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، آقای عباس نوری در این خصوص به واحد‌های عرضه‌کننده مصنوعات طلا تذکر داد: خرید و فروش هرگونه مصنوع طلای بدون کد شناسایی، مصنوع طلای دارای کد‌های شناسایی ابطال شده و مصنوع طلای دارای کد‌های شناسایی تعلیق‌شده، ممنوع است و برابر مقررات در صورت مشاهده، مصنوعات توقیف و متخلفان به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

 

وی با اشاره بر ابطال ۴۵۰ کد شناسایی، ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت کد‌های شناسایی حک‌شده بر روی مصنوعات، کد مربوطه را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و از وضعیت کد شناسایی آگاه شوند.

 

این مقام مسئول در پایان افزود: کارگاه‌های طلاسازی دارای کد شناسایی تعلیق شده باید در اسرع وقت، نسبت به تکمیل مدارک و مستندات اقدام نمایند و در صورت عدم اقدام لازم در این خصوص، برابر مقررات کد‌های شناسایی تعلیق شده ابطال خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------