آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

سقوط بی‌پایان بورس(1400.11.03)



بازار سرمایه ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
بازار سرمایه همچنان روندی نزولی دارد و شاخص کل بورس امروز بیش از ۲۵ هزار واحد سقوط کرد. به‌طوری که در بازار امروز ۲۸ نماد به ارزش ۱۱۲۲ میلیارد ریال صف خرید و ۲۶۹ نماد به ارزش ۵۹۳۱ میلیارد ریال صف فروش بودند. 

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۲۵ هزار و ۲۵۴ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۲۵۶ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۵۹۴۴ واحد نزول کرد و به رقم ۳۲۸ هزار و ۲۴۴ واحد رسید. در این بازار ۳۱۲ هزار معامله به ارزش ۳۲ هزار و ۲۲۶ میلیارد ریال انجام شد.

 

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پتروشیمی نوری، پتروشیمی پردیس و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۲۰۱ واحد کاهش در رقم ۱۷ هزار و ۳۵۴ واحد ایستاد.

 

در این بازار ۱۵۸ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار و ۳۲ میلیارد ریال انجام شد. پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان، شرکت آهن و فولاد ارفع، پالایش نفت لاوان، سنگ آهن گوهرزمین و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

 

در بازار امروز ۲۸ نماد به ارزش ۱۱۲۲ میلیارد ریال صف خرید و ۲۶۹ نماد به ارزش ۵۹۳۱ میلیارد ریال صف فروش بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------