برچسب‌های بایدن روی پمپ بنزین‌های آمریکا



 بایدن ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
براساس گزارش نیویورک پست، با افزایش قیمت سوخت در آمریکا برچسب‌هایی در پمپ بنزین‌های سراسر ایالات متحده حتی در نیویورک، شهر اصلی دموکرات‌ها دیده شده که بایدن را در حال اشاره به قیمت سوخت نشان می‌دهد و زیر آن نوشته شده "این کار من است." 

به گزارش ایسنا، این برچسب‌ها نگرانی‌ها و ناراحتی‌های آمریکایی‌ها را درخصوص افزایش قیمت سوخت منعکس می‌کند. به گفته انجمن اتومبیل آمریکا (AAA) از روز شنبه در سراسر آمریکا، میانگین قیمت یک گالن بنزین (۳.۸ لیتر) برابر با ۴.۳۲ دلار است.

 

شهروندی از بروکلین می‌گوید که مجبور است تغییری را در بودجه شخصی خود اعمال کند تا بتواند خرج و مخارج بنزین خود را تامین کند. وی به نیویوک پست گفت: من معمولا آخر هفته‌ها برای صرف غذا به رستوران می‌رفتم اما دیگر به دلیل افزایش قیمت سوخت و تغییر در بودجه شخصی، قادر به انجام این کار نیستم.

 

این برچسب‌ها از سال گذشته میلادی به دلیل افزایش تورم در پمپ بنزین‌ها ظاهر شد اما حضور آن‌ها اکنون با افزایش قیمت سوخت، گسترده‌تر شده است؛ در این برچسب‌ها، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا با انگشت به سمت جایگاه درج قیمت سوخت اشاره می‌کند و می‌گوید: "این کار من است" و کامالا هریس، معاون او در برچسب دیگری می‌گوید: "من کمک کردم."

 

 بایدن ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

جو بایدن، همتای روسی خود ولادیمیر پوتین را مقصر این موضوع دانسته است.

 

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه حمله به اوکراین را با هدف "نازی‌زدایی" و جلوگیری از پیوستن این کشور به ناتو آغاز کرده است؛ حمله‌ای که روسیه خود آن را "عملیات ویژه نظامی" نامیده است و باعث شده که غرب واکنش‌های مختلفی نسبت به این مسئله نشان دهد و "شدیدترین تحریم‌ها" را علیه روسیه اعمال کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------