آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

ترمز صعود بورس کشیده شد (1400.12.24)



 ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
درحالی که شاخص کل بورس طی معاملات امروز برای صعود خیز برداشته بود، در دقایق پایانی روندی نزولی به خود گرفت و از صعود بیشتر بازماند. 

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس در معاملات امروز به ۲۴۹۲ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۱۲۲۱ واحد افزایش یافت و رقم ۳۴۰ هزار و ۱۷۸ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۱۹ هزار معامله به ارزش ۴۸ هزار و ۸۴۵ میلیارد ریال انجام شد.

 

معدنی و صنعتی گل گهر، ایران خودرو، بانک ملت، پتروشیمی نوری و سایپا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی چادرملو و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 

شاخص کل فرابورس هم با ۹ واحد کاهش، در رقم ۱۸ هزار و ۱۲۹ واحد ایستاد. در این بازار ۱۵۸ هزار معامله به ارزش ۵۰ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال انجام شد.

 

صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، تجلی توسعه معادن و فلزات و توسعه سامانه نرم افزاری نگین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل تولید نیروی برق دماوند، پلیمر آریا ساسول و بیمه سامان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------