آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

نتانیاهو: توافق هسته‌ای ایران به نزدیکی اسرائیل به کشورهای عربی کمک کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در سخنانی اعلام کرد که توافق هسته ای ایران به نزدیکی بیش از پیش تل آویو به کشورهای عربی کمک کرد.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز گفت: توافقی که درباره برنامه هسته‌ای ایران صورت گرفت تاثیر مثبتی در نزدیکی اسرائیل با کشورهای عربی داشت.

 

وی که برای جمعی از دانشجویان دانشکده ای در فلسطین اشغالی موسوم به «امنیت ملی» سخن می گفت، افزود: تنها نکته مثبتی که توافق وحشتناک هسته ای ایران به دنبال داشت این بود که باعث نزدیکی عمیق ما با کشورهای اصلی جهان عرب شد.

 

نتانیاهو در ادامه گفت: من بر این باور بودم که توافق هسته ای با ایران نه تنها راه را برای برخورداری این کشور از زرادخانه هسته ای باز می کند بلکه صدها میلیارد دلار را نیز برای ایران فراهم خواهد کرد، [پول هایی] که داخل ایران صرف نمی شود بلکه هزینه امپراطوری ایران می شود. اکنون می توانید قضاوت کنید حق با ما بود یا نه. بنابراین باید در مقابل [ایران] ایستاد.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پایان مدعی شد: در شرایط کنونی تنها ارتشی که در جهان می تواند با ایران مقابله کند، ارتش اسرائیل است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------