آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات پیشنهاد آمریکا به حماس

وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند. به گزارش ایسنا، «آنتونی…

تل‌آویو از توقیف نفتکش حامل نفت ایران استقبال کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی

یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی با استقبال از توقیف یک کشتی حامل نفت ایران توسط ارتش انگلیس، گفت این اقدام گامی مثبت در جهت افزایش فشار به ایران است.

به گزارش فارس، «یوال اشتاینیتز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی روز جمعه (امروز) در مصاحبه‌ای از توقیف یک نفتکش حامل نفت ایران توسط ارتش انگلیس استقبال کرد.

 

این عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی که با رادیو تل‌آویو گفت‌وگو می‌کرد، مدعی شد که این رژیم در توقیف نفتکش «گریس ۱» که حامل محموله نفتی ایرانی بوده، هیچ نقشی نداشته است.

 

روز گذشته نیروهای ویژه ارتش انگلیس با حمله به این نفتکش که از آب‌های بین‌المللی نزدیک «جبل الطارق» در حال گذر بود، آن را توقیف کردند. به نوشته روزنامه «گاردین»، پس از توقیف، از خدمه این کشتی بازجویی شده است.

 

اشتاینیتز در مصاحبه‌اش در مورد توقیف این کشتی گفته است: «بریتانیایی‌ها با متوقف کردن این [کشتی] اقدام بسیار خوبی انجام دادند. این افزوده‌ای بسیار بسیار شدید و بسیار بسیار مثبت، بر فشارها به ایران است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------