آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

الجبیر: مدارکی در اختیار داریم که آرامکو با سلاح ایرانی هدف قرار گرفته است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
وزیر مشاور در امور خارجه عربستان به مواضع خصمانه خود علیه ایران ادامه داد.

به گزارش مهر به نقل از النشره، عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستان گفت: ما به حمایت لازم از سازمان های بشردوستانه در یمن ادامه می دهیم!

 

وی در ادامه مدعی شد: ما به تحقیقات درباره شناسایی منشاء پهپادها و موشک هایی که تاسیسات آرامکو را هدف قرار داد، ادامه می دهیم و ادله و مدارکی در اختیار داریم که آرامکو با سلاح ایرانی هدف قرار گرفته است. ایران باید به قوانین بین المللی احترام بگذارد و از رفتارهای  خصمانه دست بردارد. ما با متحدانمان درباره گامهایی که درباره واکنش به حمله به ایران به آرامکو برخواهیم برداشت ، رایزنی می کنیم. رفتار خصمانه ایران باید متوقف شود.

 

الجبیر گفت: ما هم اکنون در حال انجام تحقیقات درباره حملات به آرامکو هستیم و هنگامی که تمام شد نتایج را به دنیا اعلام خواهیم کرد.

 

وزیر مشاور در امور خارجه عربستان ادعا کرد: همه خواهن پرهیز از جنگ هستند و ایرانی ها خواهان تنش هستند. مدت زمانی توافق هسته ای غیرقابل قبول است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------