آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

نتانیاهو: آژانس انرژی اتمی به دروغگویی ایران درباره برنامه هسته‌ای‌اش اعتراف کرد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,نتانیاهو
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرارادعایش درباره تورقوزآباد، مدعی شد که آژانس انرژی اتمی در جلسه ویژه‌ای اعلام کرده است که ایران درباره برنامه هسته‌ای‌اش «دروغ می‌گوید».

به گزارش ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک رشته پیام توییتری که در صفحه رسمی توییتر او منتشر شده است، ادعاهایش درباره آن‌چه جنبه مخفی نظامی در برنامه هسته‌ای ایران می‌خواندرا تکرار کرده و گفت: یک سال پیش در سازمان ملل از طرح مخفیانه ایران برای توسعه سلاح هسته‌ای در تورقوزآباد در حومه تهران پرده برداشتم. از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درخواست بررسی تورقوزآباد را کردم. این آژانس بازرسان خود را به آنجا اعزام کرد.

 

نتانیاهو مدعی شد: امروز [روز پنج شنبه] صبح آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تشکیل جلسه ویژه‌ای اعلام کرد که ایران درباره برنامه هسته‌ای خود دروغ گفته است. من به شما اعلام می‌کنم: این حکومت همچنان دروغ می‌گوید. ایران همچنان برنامه هسته‌ای خود را پنهان می‌کند.

 

او بر ادعایش افزود: ایران همچنین غنی‌سازی ممنوع اورانیوم را که تنها هدفش تولید سلاح هسته‌ای است را تجدید کرده و ادامه می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------