آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

پامپئو: دنبال آزادی سایر زندانیان از ایران هستیم



اخبار,اخبار سیاست خارجی,پامپئو
وزیر خارجه آمریکا در یک نشست خبری در واشنگتن ضمن تکرار اتهامات اثبات‌نشده گفته که کشورش به دنبال آزادی سایر زندانیان از ایران است.

به گزارش فارس، «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا با برگزاری یک نشست خبری در ساختمان این وزارتخانه بار دیگر علیه ایران اتهام‌زنی کرده است.

 

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا نشست خبری خود را با تسلیت گفتن به خانواده قربانیان حمله عضو نیروی هوایی عربستان سعودی به پایگاه «پنساکولا» در ایالت فلوریدا شروع کرد و سپس حمله امروز چهارشنبه به نیروهای آمریکایی و خارجی مستقر در افغانستان را محکوم کرد.

 

پامپئو در ادامه این کنفرانس به آزادی «ژیو وانگ» تبعه آمریکایی از زندان در ایران اشاره کرد و ضمن ابراز خرسندی از این موضوع از اولویت آزادی همه زندانیان آمریکایی در دولت «دونالد ترامپ» سخن گفت.

 

وزیر خارجه آمریکا در ادامه به تعریف و تمجید از مواضع دولت این کشور در برابر «ناقضان حقوق بشر در جهان» پرداخت و از تحریم‌های واشنگتن علیه دیگر کشورها دفاع کرد.

 

پامپئو در این کنفرانس خبری با اشاره به تحریم‌های اعلام شده امروز چهارشنبه وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران افزود: «تا زمانی که رفتار مخرب جمهوری اسلامی ایران ادامه دارند، کارزار فشار حداکثری ایالات متحده باقی خواهند ماند».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------