آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

تمدید اضطرار ملی در قبال لبنان توسط آمریکا/ ترامپ: ایران برای حزب‌الله سلاح ارسال می‌کند



اخبار,اخبار سیاست خارجی,لبنان
رئیس‌جمهور آمریکا ضمن تکرار ادعاهای اثبات‌نشده علیه ایران، وضعیت اضطراری در قبال لبنان را برای یک سال دیگر تمدید کرده است.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز چهارشنبه ضمن تکرار ادعاها درباره ایران وضعیت اضطرار ملی علیه لبنان را تمدید کرد.

 

ترامپ در این بیانیه گفته وضعیت اضطراری که دولت آمریکا از تاریخ اول اوت سال ۲۰۰۷ برای اعلام وضعیت اضطراری در قبال لبنان اعلام کرده بعد از تاریخ اول اوت سال ۲۰۲۰ نیز کماکان پا برجا خواهد بود. 

 

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه این بیانیه مدعی شده است: «برخی اقدامات معین نظیر ارسال سلاح از سوی ایران به حزب‌الله-که سامانه‌های تسلیحاتی پیشرفته‌ای را شامل می‌شوند- موجب تضعیف حاکمیت لبنان می‌شوند، در ایجاد بی‌ثباتی سیاسی و اقتصادی در منطقه نقش دارند و تهدیدی غیرمعمول و فوق‌العاده در برابر امنیت ملی و سیاست خارجی ایالات متحده پدید می‌آورند.»

 

ترامپ تصریح کرده است: «به این دلیل، من تشخیص می‌دهم ادامه وضعیت اضطرار ملی اعلام‌شده در فرمان اجرایی ۱۳۴۴۱ در قبال لبنان، ضروری است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------