آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

گفت‌وگوی وزیر جنگ اسرائیل با مقام آمریکایی درباره ایران



وزیر جنگ اسرائیل،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مشاور امنیت ملی کاخ سفید دیدار و با وی درباره ایران گفت‌وگو کرد.

به گزارش فارس، «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با «جیک سالیوان»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره ایران گفت‌وگو کرده است.

 

روزنامه جروزالم‌پست گزارش داده این دیدار بخشی از برنامه سفر گانتز در واشنگتن برای رایزنی با مسئولان آمریکایی درباره «تهدیدها علیه اسرائیل از جانب ایران، غزه و لبنان» است.

 

گزارش‌ها حاکی است بنی گانتز علاوه بر این قرار است با مقام‌های ارشد پنتاگون و وزارت خارجه آمریکا نیز دیدار و درباره معاملات تسلیحاتی گفت‌وگو کند. 

 

پیش از این «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌ خواه ایالت کارولینای شمالی در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس‌نیوز گفته بود رژیم صهیونیستی طی روزهای آینده از آمریکا درخواست کمک نظامی فوری اضافی به مبلغ ۱ میلیارد دلار خواهد کرد.

 

مقام‌های رژیم صهیونیستی گفته‌اند که این مبلغ برای تامین مهمات مورد نیاز سامانه دفاعی گنبد آهنین و خرید مهمات برای نیروی هوایی این رژیم مورد نیاز است.

 

عملکرد سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی علی‌رغم هزینه‌های گزافی که بابت تولید آن پرداخت شده، اخیرا در فلسطین اشغالی جنجال‌برانگیز بوده است.

 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در توییتر پیامی از دیدارش با جیک سالیوان منتشر رکد و نوشت: «درباره ضرورت تقویت ثبات منطقه‌ای از طریق متوقف کردن ستیزه‌جویی ایران رایزنی کردیم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------