آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

فیس بوک: حساب‌های کاربری مرتبط با ایران را حذف کردیم/ حمله هکرهای مستقر در ایران به کارکنان ارتش آمریکا



فیس بوک،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
شرکت فیسبوک مدعی شده مجموعه‌ای از حساب‌های کاربری مرتبط با «گروهی از هکرهای ایرانی» را حذف کرده است.

به گزارش فارس، شرکت فیسبوک امروز پنجشنبه اعلام کرد شبکه‌های متشکل از حساب‌های کاربری مرتبط با «گروهی از هکرهای ایرانی» را حذف کرده است.

 

طبق گزارش وبگاه شبکه خبری بلومبرگ، فیسبوک مدعی شده هکرهای مورد بحث کارکنان شرکت‌های دفاعی را در آمریکا،انگلیس و اروپا هدف قرار داده‌اند.

 

شرکت فیسبوک گفته کمتر از ۲۰۰ حساب کاربری که وابسته به گروهی به نام «Tortoiseshell» بوده‌اند را حذف کرده است. مطابق این ادعا، این حساب‌های کاربری خودشان را به عنوان روزنامه‌نگار، کارفرما و کارکنان سایر صنایع جا زده و تلاش کرده‌اند قربانیان را به کلیک بر روی لینک‌های ویروسی ترغیب کنند.

 

هکرها به دنبال سرقت اطلاعات مربوط به قربانیان بوده‌اند. فیسبوک مدعی شده برخی از بدافزارها توسط شرکت «محک رایان» که یک شرکت مستقر در تهران است تولید شده است.

 

فیسبوک علاوه بر این گفته که نهادهای مجری قانون و افرادی که تحت تأثیر این حملات قرار گرفته‌اند را از ماجرا مطلع کرده است. این رسانه اشاره‌ای به شرکت‌هایی که ادعا می‌کند از این حملات آسیب دیده‌اند نکرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------