آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

یکی از کارمندان وزارت خارجه اسرائیل به دلیل سفر غیر قانونی به ایران دستگیر شد



وزارت خارجه اسرائیل،اخبار امروز،خبرهای سیاست خارجی
تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد یکی از کارمندان وزارت خارجه اسرائیل به دلیل سفر غیرقانونی به ایران دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی ادعا کرد یکی از کارمندان وزارت خارجه اسرائیل به دلیل سفر غیر قانونی به ایران دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفته است.

 

به نوشته این رسانه عبری زبان سرویس امنیت عمومی (شاباک) و یگان تحقیقات بین المللی اسرائیل ادعا می‌کنند در تحقیقات خود دریافتند یک شهروند اسرائیلی که کارمند وزارت خارجه است به شکلی غیر قانونی و قبل از ورود به کادر وزارت خارجه اسرائیل به ایران سفر کرده بود.

 

براساس اطلاعات منتشر شده، ادعا شده است این فرد به ایران سفر و مدتی در این کشور اقامت داشته است.

 

در جلسه محاکمه این فرد که روز 9 ژوئن (19 خرداد) برگزار شد، دادگاه اجازه آزادی مشروط وی را در چارچوب شرایط بسیار سختگیرانه صادر و پرونده وی را برای تقدیم کیفرخواست به دادستانی ارجاع داد.

 

به نوشته این رسانه و بقیه رسانه‌های اسرائیلی مسئولین امنیتی اجازه ارائه اطلاعات بیشتری در رابطه با این پرونده را نمی‌دهند.

 

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل هم به نقل از وکلای مدافع این فرد که نامش فاش نشده اعلام کردند، تمامی ادعاهای سرویس‌های امنیتی تخیلاتی بیش نبوده بلکه هدف او از سفر به این کشور در آن زمان نوعی ماجراجویی بوده است که می تواند حداکثر 4 سال زندان برایش به همراه داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------