آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد این کشور به حفظ امنیت اسرائیل و همچنین کاهش تنش در منطقه پایبند است. به گزارش خبرآنلاین آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: ما در گروه هفت…

آقاتهرانی: نظرات مردم در خصوص طرح صیانت را قبول داریم اما چون این طرح اصولی و درست است باید محکم پای آن ایستاد



حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، طرح جمعیت و تعالی خانواده را از طرح‌های مهم کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم برشمرد و گفت: این طرح نیز پس از ساعت‌ها بررسی و تدوین، آماده شده است و تا پایان هفته طرح نهایی و ارائه می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی روز پنجشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی این استان که با حضور رییس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برگزار شد، با بیان اینکه سبک زندگی غربی، کشور را نابود می‌کند، اظهار داشت: فرهنگ ما هیچگونه سنخیتی با فرهنگ غربی ندارد، از همین‌رو برای حفظ نظام و کشور باید به حوزه فرهنگ اسلامی بیش از گذشته بها داد شود.

 

وی تصویب طرح صیانت از فضای مجازی را اقدامی اصولی و درست دانست و گفت: اینکه عده‌ای با آن مخالفت می‌کنند به سبب این است که منافع مالی آنها به خطر افتاده است.

 

آقاتهرانی افزود: نظرات مردم در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی را قبول داریم اما چون باور داریم این طرح اصولی و درست است باید محکم پای آن ایستاد.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه در ادوار گذشته مجلس به مساله فرهنگ بها داده نمی‌شد، خاطر نشان کرد: در سال‌های قبل بودجه فرهنگ نیم درصد بود اما امسال به (۲.۵)۲ و نیم درصد افزایش یافته است.

 

آقاتهرانی افزود: انتظار می‌رود با اولویت‌بندی ضرورت‌هایی فرهنگی، بتوان اقدام موثری در سبک زندگی مطابق با اسلام اقدام و بسیاری از آسیب‌ها را از میان برداشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------