آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

آمریکا چند شخص و یک نهاد ایرانی را به اتهام دخالت در انتخابات تحریم کرد



تحریم های آمریکا علیه ایران،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد نام ۶ شخص و یک نهاد ایرانی را به بهانه تلاش برای اثرگذاری در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

به گزارش فارس، وزارت خزانه‌داری آمریکا شامگاه پنجشنبه (به وقت تهران) اعلام کرد اسامی چند شخص و یک نهاد ایرانی را به بهانه دخالت در انتخابات آمریکا در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

 

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرده دفتر کنترل دارایی‌های این نهاد آمریکایی اسامی ۶ شخص ایرانی و یک نهاد را به دلیل آنچه «تلاش برای اثرگذاری بر انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا» خوانده شده در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

 

در بیانیه خزانه‌داری آمریکا آمده است: «ایالات متحده نفوذهای سایبری توسط کنشگران تحت حمایت دولت‌ها، از جمله کنشگران ایرانی را شناسایی کرده است. این کنشگران، به دنبال ایجاد تفرقه و تضعیف اعتماد رأی‌دهندگان به روند انتخاباتی آمریکا بودند. این افراد همچنین اقدام به انتشار اطلاعات جعلی در شبکه‌های اجتماعی کرده و ایمیل‌های تهدیدآمیز و ویدئوهای قلابی کردند.»

 

«والی آدیمو»، معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت: «خزانه‌داری به مقابله با تلاش‌ها برای زیرسوال بردن سلامت انتخابات آمریکا ادامه خواهد داد. اقدام امروز، تعهد دولت آمریکا به پاسخگو کردن کنشگران تحت حمایت دولت که در تلاش برای تضعیف اعتماد عمومی به روندهای انتخاباتی هستند را مورد تأکید قرار می‌دهد.»

 

 اسامی اشخاص و نهادهای تحریم شده توسط آمریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای سجاد کاشیان، سعید کاظمی، حسین اکبری، مصطفی سرمدی، سید مهدی هاشمی و محمدباقر شینراکار را به لیست تحریم‌های خود اضافه کرد.

 

خزانه‌داری آمریکا همچنین از اعمال تحریم‌هایی علیه شرکت «ایمن نت پاسارگاد» خبر داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------