آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

آمریکا: تهدیدات ایران علیه ترامپ را جدی می‌گیریم



ترور ترامپ توسط ایران،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
«جاستین ویلان» سخنگوی سرویس مخفی آمریکا در ادامه نگرانی مقام‌های این کشور از تهدیدات اخیر ایران برای انتقام از عاملان ترور شهید سلیمانی گفت، این سازمان همه تهدیدات علیه افراد تحت حفاظتش را جدی می‌گیرد.

به گزارش فارس، نشریه «نیوزویک» در گزارشی اعلام کرد دو سال پس از ترور تحسین‌شده‌ترین مقام نظامی ایران، سرویس مخفی ایالات متحده همچنان به ردیابی و نظارت بر تهدیدهای انتقام‌جویانه علیه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا که دستور اقدامی را داد که منطقه را شوکه کرد، ادامه می‌دهد.

 

«جاستین ویلان» سخنگوی سرویس مخفی آمریکا به این نشریه گفت «سرویس مخفی ایالات متحده همه تهدیدات علیه افراد تحت حفاظتش را جدی می‌گیرد»، اما طبق پروتکل، او به جزئیات در مورد فرآیند اجرا شده برای بررسی تهدیدات احتمالی نمی‌پردازد.

 

ویلان افزود به منظور حفظ امنیت عملیات، سرویس مخفی درباره ابزارها و روش‌های مورد استفاده برای انجام عملیات حفاظتی یا اطلاعات در خصوص حفاظت از افراد صحبت نمی‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------