آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

اسرائیل: در مذاکرات وین باید به حملات نیروهای نیابتی ایران علیه همسایگان رسیدگی شود



بنی گانتز،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
بنی گانتز، وزیر جنگ اسرائیل در تازه ترین اظهارات خود ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرد. گانتز گفته است: «از قدرت‌های جهانی مذاکره‌‌کننده با تهران در وین خواسته ایم که علاوه بر پرونده هسته‌ای به رفتار ایران و حمایت آن از گروه‌های نیابتی در منطقه نیز رسیدگی کنند.»

به گزارش دیده بان ایران، "بنی گانتز" وزیر جنگ  اسرائیل در تازه ترین اظهارات خود ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرد.  

 

«تایمز اسرائیل» در خبری به نقل از بنی گانتز مدعی شد اسرائیل از کشورهای غربی خواسته است تا علیه ایران اقداماتبی را انجام دهند.

 

این رسانه عبری زبان نوشت: «پنج‌شنبه 20 ژانویه در نشست مطبوعاتی مشترک با وزیر دفاع یونان که به اسرائیل سفر کرده است، رفتار ایران را «بازی دوگانه» خواند»

 

گانتز مدعی شد:«مقامات ایران در حالی با کت و شلوار در مذاکرات وین حضور می‌یابند که ماموران نیابتی آنان در خاورمیانه حملات تهاجمی خود را افزایش می‌دهند. در این هفته شاهد حملات آنان به امارات متحده عربی بودیم.»

 

وزیر دفاع اسرائیل در ادامه مدعی شد: «بازی دوگانه ایران باید روی میز مذاکرات وین قرار گیرد و هر تلاشی برای رسیدن به توافق لازم است ایران را به‌دلیل اقدامات خصمانه آن مسئول دانسته و مورد بازخواست قرار دهد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------