آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

سناتور آمریکایی: اگر اروپا با ایران تجارت کند باید با تحریم آنها را له کنیم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

یک سناتور ارشد آمریکایی در اظهاراتی که دوشنبه منتشر شده گفته در صورتی که کشورهای اروپایی به تجارت با ایران ادامه دهند، آمریکا آنها را با تحریم «له خواهد کرد.»

به گزارش فارس، «لیندسی گراهام»، نماینده ارشد مجلس سنای آمریکا در اظهاراتی که دوشنبه منتشر شده کشورهای اروپایی را تهدید کرده در صورتی که به تجارت با ایران ادامه دهند، آمریکا آنها را با تحریم «له» خواهد کرد. 

 

روزنامه «واشنگتن‌اگزماینر» روز دوشنبه نوشت گراهام گفته در صورتی که کشورهای اروپایی به حمایت از ایران ادامه دهند آمریکا آنها را با تحریم‌ «له خواهد کرد.»

 

به نوشته واشنگتن‌اگزماینر، لیندسی گراهام همچنین گفت «توافق بهتر با ایران» از هر گونه غنی‌سازی اورانیوم توسط این کشور جلوگیری خواهد کرد.

 

لیندسی گراهام همچنین تصریح کرد او برای همراه کردن کشورهای اروپایی با راهبرد دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص ایران، آماده است کاری کند که اروپا مجبور به انتخاب میان ایران و آمریکا شود. 

 

سناتور آمریکایی گفت: «من به اروپایی‌ها خواهم گفت اگر می‌خواهید از ایران جانبداری کنید، راحت باشید، ولی حق استفاده از یک بانک آمریکایی یا مراوده با اقتصاد آمریکا را نخواهید داشت. لازم است بین ایران یا ایالات متحده یکی را انتخاب کنید.»

 

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا آماده است هر شرکت اروپایی را که اقدام به تجارت با ایران می‌کند تحت تحریم قرار دهد، گفت: «تا حدی که له شوند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------