آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

آمریکا تحقیقات هواپیمای سقوط‌کرده در ایران را از تحریم‌ها معاف می‌کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
وزیر خزانه‌داری آمریکا گفته این کشور مشارکت در تحقیقات درباره هواپیمای اوکراینی سقوط‌کرده در ایران را از تحریم‌ها معاف خواهد کرد.

به گزارش فارس، «استیون منوشین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا امروز جمعه اعلام کرد این کشور آمریکایی‌ها یا طرف‌های دیگری که قرار است در تحقیقات درباره سقوط بوئینگ ۷۳۷-۸۰۰ خطوط هوایی اوکراین مشارکت کنند را از تحریم‌ها علیه ایران معاف خواهد کرد. 

 

طبق قوانین تحریم‌های آمریکا، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری این کشور باید برای محققان آمریکایی و دیگر نمایندگانی که قصد سفر به ایران دارند مجوز صادر کند.

 

بوئینگ جمعه اعلام کرد همراه با اداره فدرال هوانوردی آمریکا و اداره ملی ایمنی حمل و نقل این کشور منتظر دریافت مجوز از دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا جهت مشارکت در تحقیقات مربوط به هواپیمای مذکور هستند. 

 

  اداره ملی ایمنی حمل و نقل آمریکا پنجشنبه گفته توافق کرده به عنوان نماینده مجاز دولت آمریکا در تحقیقات مربوط به هواپیما مشارکت کند.

 

منوشین در کنفرانس خبری در کاخ سفید گفت: «خزانه‌داری آمریکا برای هر فردی، خواه آمریکایی یا افراد دیگر که بتوانند در تحقیقات مشارکت کنند معافیت صادر خواهد کرد.»

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------