آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد این کشور به حفظ امنیت اسرائیل و همچنین کاهش تنش در منطقه پایبند است. به گزارش خبرآنلاین آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: ما در گروه هفت…

پیام ویدیویی ترودو به مناسبت عید نوروز/جو بایدن با تبریک نوروز: روزهای بهتری در پیش است



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
نخست وزیر کانادا عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا با انتشار ویدیویی به سه زبان فارسی ، انگلیسی و فرانسوی عید نوروز را تبریک گفت.

 

او پیام خود را به فارسی با جمله معروف«هر روزتان نوروز ، نوروزتان پیروز» آغاز کرد و  با جمله «نوروز پیروز» به پایان رساند.

 

آنتونی بلینکن نوروز را تبریک گفت

 وزیر خارجه آمریکا در یک پیام ویدیویی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت.

پیام تبریک نوروز 1400,اخبار امروز,اخبار جدید

«آنتونی بلینکن»وزیر امور خارجه آمریکا در این پیام ویدیویی گفت : "به نمایندگی از وزارت امور  خارجه ایالت متحده  می خواهم فرا رسیدن  نوروز را به تمام کسانی که در سراسر جهان این مناسبت را جشن می‌گیرند از مردم ایران و خاورمیانه گرفته تا اروپا، قفقاز و آسیای میانه، جنوبی و قاره آمریکا،تبریک بگویم .

 

 نوروز اولین روز بهار را رقم می زند و زمان گردهمایی با خانواده ، دوستان و لذت بردن از غذاها و خوراکی ها که نمایانگر  شیرینی  زندگی  و تامل درباره سال گذشته و مشتاقانه منتظر موهبت های  آینده بودن ،است.

 

 عدم توانایی در کنار عزیزان بودن، تنها یکی  از چالش های بسیاری است که همه ما در نتیجه هم گیری جهانی«کرونا» با آن روبرو شدیم، باشد که حال و هوای تولد دوباره و تجدید نوروز ما را به سوی روزهای بهتر هدایت کند.

 نوروز پیروز"

 

جو بایدن با تبریک نوروز: روزهای بهتری در پیش است

رئیس جمهور آمریکا در پیامی عید نوروز را تبریک گفت. 

پیام تبریک نوروز 1400,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش کاخ سفید، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در پیامی فرا رسیدن  عید نوروز را شادباش گفت و تاکید کرد که آینده‌ای بهتر در راه است.

 

بایدن در این پیام تاکید کرد: بهار نماد جاودان زندگی نو و زایش دوباره است و دل‌های مردم  از آمریکا تا ایران، آسیای میانه، قفقاز، خاورمیانه، و اروپا  آکنده از نور و امید می‌شود. این همان پیام و شادی نوروز است که ما با انداختن یک سفره هفت سین در کاخ سفید، آن را گرامی می‌داریم.

 

وی گفت: این پیام، امسال شاید بیش از هر زمان دیگر، به شدت مورد نیاز است. پس از آن همه رنج و خسران، [این پیام] برای ما یادآور آن است که روزهای بهتری در پیش است و همه ما باید برای دستیابی به آینده‌ای مشترک و برخوردار از صلح، رفاه، و درک بیشتر با هم کار کنیم.

 

رئیس جمهور آمریکا گفت: در حالی که ما همچنان به پیشرفت‌هایمان در برابر کووید-۱۹ ادامه می‌دهیم، من امیدوارم که به زودی جشن‌های مجازی ما به همان احساس شادی و در جمع بودن در زمان‌هایی که با خانواده و دوستان‌مان گرد هم می‌آییم، بازگردد.

 

آرزوی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در کنار سفره هفت‌ سین

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رابرت مالی در صفحه توییتر خود با تبریک فرا رسیدن نوروز  نوشت:« سالی سرشار از سلام، امید و سعادت را برای همه کسانی که نوروز را جشن می گیرند، آرزو می‌کنم. با امید این که سال جاری ایران و ایالات متحده را به سوی مسیری برای تعامل سازنده بر اساس منافع مشترک سوق دهد و امیدواریم که روابط بین مردم آمریکا و ایران را تقویت کنیم. عید شما مبارک!

 

 آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا نیز در یک پیام ویدیویی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفته بود .

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------