آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

تروئیکای اروپا: در گفت‌وگوهای هسته‌ای به پیشرفت‌های ملموسی رسیده‌ایم اما تضمینی برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد



تروئیکای اروپا,اخبار امروز,اخبار جدید
سه کشور اروپایی در بیانیه‌ای ضمن اشاره به حصول "پیشرفت ملموس" در مذاکرات وین بیان کردند که تضمینی برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، آلمان، انگلیس و فرانسه روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کردند که مذاکرات هسته‌ای درخصوص برجام به پیشرفت‌های ملموسی رسیده‌اند اما رسیدن به موفقیت تضمینی نداشته و همچنان مشکلات سختی باید حل شوند.

 

دیپلمات‌های ارشد این سه کشور تاکید کردند که «حیاتی است ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راهی برای تداوم نظارت آژانس بر فعالیت‌های ایران پیدا کنند».

 

در این بیانیه آمده است: دسترسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تلاش‌هایمان جهت احیای برجام ضروری است چراکه بدون آن توافق نمی‌تواند اجرا شود.

  

توافق احیای برجام در حال شکل گرفتن است

«انریکه مورا» معاون دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا پس از پایان چهارمین دور از مذاکرات برجامی وین اعلام کرد که توافق درباره احیای برجام در حال شکل گرفتن است.

 

تروئیکای اروپا,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش خبرآنلاین، مورا در توئیتی از پیشرفت خوب مذاکرات خبر داد و اعلام کرد که توافق برای احیای برجام در حال شکل گرفتن است. وی افزود: اکنون یک درک مشترکی درباره ضروریات بازگشت آمریکا به برجام، رفع تحریم‌های مرتبط و از سرگیری تعهدات هسته‌ای از سوی ایران حاصل شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------