آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

«جیم ریچ»: فعالیت‌های هسته‌ای ایران در نشست آتی شورای حکام مطرح شود



جیم ریچ,اخبار امروز,اخبار جدید
سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیداهو و عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا خواستار طرح فعالیت‌های هسته‌ای ایران در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد.

به گزارش ایلنا، «جیم ریچ» سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیداهو و عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا خواستار طرح فعالیت‌های هسته‌ای ایران در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شد.

 

وی طی مواضعی بی‌اساس، ایران را به عدم همکاری با آژانس و ممانعت از فعالیت‌های نظارتی این نهاد متهم کرد و گفت که ایران باید به دلیل این اقدام‌ها مورد مجازات واقع شود.

 

در همین حال، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین بر لزوم حل مشکلات میان ایران و آژانس‌ بین‌المللی انرژی اتمی تأکید کرد.

 

وی در توییتی  نوشت: «اعضا در نشست شورای حکام می‌توانند از دبیرخانه‌ ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بخواهند تا مشکلات و اختلافات کنونی را حل کنند و همکاری موجود  که به دلیل برخی مشکلات، کمی تحت الشعاع قرار گرفته است را ادامه دهند».

 

اولیانوف در ادامه تاکید کرد که در نشست بعدی شورای حکام نباید هیچ اقدامی علیه ایران صورت گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------