آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

احتمال سفر گروسی به ایران / هشدار روسیه درباره عواقب صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
خبرنگار وال‌استریت‌ژورنال مدعی شد که مدیر کل آژانس اتمی احتمالا طی روزهای آتی به ایران سفر کند.

به گزارش ایسنا، لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال روز جمعه در توییتی نوشت: من از برخی منابع شنیده‌ام که در پی احتمال سفر قریب‌الوقوع گروسی به ایران و پیش از جلسه شورای حکام، مذاکرات از سر گرفته شوند.

 

چندی پیش لارنس نورمن در یک پیام توییتری مدعی شده بود که ایران به در خواست آژانس بین المللی انرژی اتمی برای اجازه دسترسی بازرسان به دستگاه‌های نظارتی پاسخ منفی داده است.

 

وی در توئیت ادعایی خود نوشت: شنیده‌ام که پاسخ ایران به درخواست رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای دیدار جهت مذاکره و همچنین اجازه دسترسی بازرسان آژانس به دستگاه‌های نظارتی منفی بوده است.

  

 هشدار مجدد روسیه درباره عواقب صدور قطعنامه علیه ایران در شورای حکام

نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین به آمریکا و طرف‌های اروپایی برجام هشدار داد که تصویب هرگونه قطعنامه علیه ایران در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌تواند مانعی برای تداوم مذاکرات احیای برجام باشد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش تسنیم،‌ میخائیل اولیانوف نماینده دائم فدراسیون روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین روز جمعه در پیامی توئیتری نسبت به تصویب هرگونه قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هشدار داد.

 

این دیپلمات ارشد روس در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر نوشت: «رسانه‌ها بر مطرح شدن احتمالی یک قطعنامه علیه ایران از سوی تروئیکای اروپایی و ایالات متحده در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متمرکز شده‌اند.»

 

وی ادامه داد: «ما قویاً به شرکای غربی خود توصیه می‌کنیم که از چنین اقدامی که می‌تواند مانع مذاکرات احیای برجام شود، بپرهیزند و بر دیپلماسی تمرکز کنند.»

 

میخائیل اولیانوف پیش از این نیز با تأکید بر اینکه در صورت طرح قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام از سوی طرف‌های غربی، روسیه به آن رأی منفی خواهد داد، چنین قطعنامه‌ای را برای آینده مذاکرات احیای برجام، «زیان‌بار» خوانده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------