آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

نظافتچی خانه وزیر دفاع اسرائیل به اتهام ارتباط با ایران بازداشت شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
وزارت دادگستری اسرائیل مدعی شد نظافتچی خانه وزیر جنگ این رژیم که سعی داشته اطلاعاتی را در اختیار گروه هکری «سایه سیاه» قرار دهد، دستگیر و علیه وی کیفرخواست مطرح شده است.

 به گزارش فارس، وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) مدعی شد یک نظافتچی در خانه «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم به جاسوسی برای یک گروه هکری که ادعا می‌شود مرتبط با ایران است، متهم و بازداشت شده است. 

 

سازمان جاسوسی داخلی اسرائیل (شین‌بت یا شاباک) امروز (پنجشنبه) ادعا کرد این فرد در اوایل ماه میلادی جاری به ظن ارائه اطلاعات به یک فرد مرتبط با گروه هکری  Black Shadow (سایه سیاه) بازداشت شد.

 

طبق گزارش رسانه صهیونیستی «هاآرتص»، این فرد، یک شهروند صهیونیست به نام «اورن گورن» به ابتکار خود از طریق یک شبکه اجتماعی به فردی مرتبط با این گروه مراجعه کرد و با توجه به دسترسی خود به خانه وزیر، به او پیشنهاد کمک به طرق مختلف داد. شین‌بت همچنین مدعی شد که گورن امکان نصب بدافزاری را که اجازه دسترسی به رایانه گانتز را می‌دهد، مطرح کرد. 

 

سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی مدعی شد که در جریان بازجویی گورن، معلوم شد که او از وسایل خانه گانتز، از جمله رایانه او عکس گرفته و برای اثبات جدی بودنش برای نماینده گروه سایه سیاه فرستاده است.

 

این سازمان همچنین ادعا کرد که وی به دلیل پروتکل امنیت داده در محل اقامت گانتز به هیچ اطلاعات طبقه‌بندی شده دسترسی نداشته بنابراین نمی‌توانسته هیچ اطلاعات طبقه‌بندی شده‌ای را منتقل کرده باشد.

 

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» هم گزارش داد دفتر دادستانی منطقه مرکزی امروز (پنجشنبه) کیفرخواستی را علیه یک کارگر نظافتچی خانه بنی گانتز به اتهام تماس با گروه هکری سایه سیاه و پیشنهاد جاسوسی از گانتز برای این گروه، در دادگاه منطقه «اللد» ارائه کرد.

  

در این گزارش ادعا شده گورن ۳۷ ساله اهل اللد (لاد) در فلسطین اشغالی چند سالی بوده که در خانه گانتز کار می‌کرده و دارای سابقه کیفری شامل ۱۴ دستگیری، پنج محکومیت و چهار دوره مجزا در زندان است.

 

به ادعای این گزارش، گورن با هویت جعلی از طریق تلگرام با این گروه تماس گرفت و گفت که برای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی کار می‌کند و می‌تواند در ازای پرداخت پول به آن‌ها کمک کند. 

 

طبق ادعای رسانه‌های صهیونیستی، این تحقیقات توسط واحد تحقیقات جرایم بین‌المللی شین‌بت و «لاهاو ۴۳۳» و با آگاهی گانتز انجام شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------