آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان| عمان: این اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم

بامداد امروز جمعه برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور در برخی از شهر‌ها از جمله اصفهان خبر دادند. این در حالی است که ایران در روز‌های اخیر بار‌ها…

نفتکش‌های ایرانی آماده انتقال سوخت به لبنان هستند



 نفتکش‌های ایرانی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
یک شبکه لبنانی به نقل از یک مسئول در سفارت ایران در بیروت اعلام کرد که نفتکش‌های ایرانی حامل سوخت آماده هستند که طی یک یا دو هفته آینده به سمت لبنان حرکت کنند.

 به گزارش ایسنا، شبکه المنار اعلام کرد که از روز شنبه گذشته یک هیات رسمی لبنانی به تهران آمده است تا درخصوص پرونده سوخت و برق و کمک‌های ایران به لبنان با مسئولان ایرانی رایزنی کند.

 

این شبکه لبنانی به نقل از یک مسئول در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت اعلام کرد که این هیات لبنانی با مسئولان مربوطه در وزارت نیرو و نفت ایران رایزنی می‌کند.

 

این مسئول گفته است که مسئولان ایرانی و لبنانی در خصوص سه موضوع رایزنی می کنند؛  کمک به لبنان در زمینه سوخت بر اساس توافق انجام شده با نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان و ولید فیاض، وزیر انرژی این کشور، اصلاح شبکه های برق و ساخت نیروگاه های تولید برق.

 

این مسئول همچنین اعلام کرد که نفتکش های ایرانی حامل سوخت آماده هستند که طی یک الی دو هفته آینده به سوی لبنان حرکت کنند و در بندری که طرف لبنانی مشخص می کند پهلو بگیرند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------