آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

عراق: هیچ نیروی عراقی صدمه ندیده است/ سنتکام: ۱۵ موشک به پایگاه‌های ما شلیک شد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,نیروهای امنیتی عراق
واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا صبح امروز هدف ۲۲ موشک قرار گرفت که ۱۷ موشک به پایگاه عین الاسد اصابت کرد. 

 مرکز رسانه امنیتی عراق در واکنش به ادعای برخی رسانه ها مبنی بر اینکه در بمباران موشکی ایران به پایگاه آمریکایی ها شماری نیروهای عراقی کشته شده اند، اعلام کرد که این مرکز چنین اخباری را تایید نمی کند.

 

به گزارش شفقنا به نقل از الفرات، مرکز رسانه امنیتی عراق اعلام کرد: وارد آمدن تلفات به نیروهای عراقی در بمباران ایران تایید نمی شود.

 

شبکه خبری اسکای نیوز عربی در این باره گزارش داد: ارتش عراق اعلام کرده است که به فرودگاه نظامی آمریکا در اربیل، ۵ موشک اصابت کرده است.

 

سنتکام: ۱۵ موشک به پایگاه‌های ما شلیک شد

خبرگزاری ایسنا: فرمانده مرکزی آمریکا(سنتکام) اعلام کرد که ایران ۱۵ موشک به پایگاه‌های میزبان نیروهای آمریکایی در عراق شلیک کرده است.

 

 به نقل از شبکه المنار، فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا سنتکام در توییتر خود با اعلام این خبر اشاره‌ای به تلفات یا خسارات این حمله موشکی موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نکرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------