آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

مک‌کانل: دولت جدید آمریکا نباید درباره بازگشت به برجام شتابزده عمل کند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,مجلس سنای آمریکا
رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا با اشاره به موضع این کشور در مقابل ایران و چین از دولت بایدن خواست تا درباره بازگشت به برجام شتابزده عمل نکند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه «نیویورک پست»، میچ مک‌کانل رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا طی اظهاراتی در صحن مجلس سنا از جو بایدن، رئیس‌جمهور جدید این کشور درخواست کرد تا موضع سختگیرانه‌تری علیه دو کشور ایران و چین اتخاذ کند.

 

وی تاکید کرد: دولت بایدن باید از عجله برای باز‌گشت به توافق هسته‌ای با ایران بپرهیزد.

 

میچ مک‌کانل با بیان اینکه ایران بزرگترین تهدید علیه آمریکا و شریکان وی در منطقه محسوب می‌شود، اظهار کرد: رئیس جمهور جدید آمریکا باید آمادگی این را داشته باشد تا با زور پاسخ دهد، درست همان کاری که ترامپ با حذف [به شهادت رساندن سردار]سلیمانی انجام داد.

 

رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا در ادامه تصریح کرد: برای مقابله با این چالش چند جانبه، باید اقداماتی دو حزبی در کشور به همراه همکاری با شرکای عربی آمریکا و اسرائیل صورت پذیرد.

 

وی تاکید کرد: از این رو این امر ضروری است که پیش از تغییر دادن هر گونه توافقی و یا اقدام برای انجام هرگونه حرکتی برای بازگشت به آن، شرایط فوق حاضر باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------