آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

وزارت خارجه آمریکا: مذاکرات مربوط به ایران را علنی نمی‌کنیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , وزارت خارجه آمریکا
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان این‌که این کشور با هم پیمانان، شرکا و اعضای کنگره درباره ایران مذاکره می‌کند، گفت که تصمیم نداریم مسائل مذاکراتی را علنی کنیم. 

به گزارش ایلنا، «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با بیان این‌که این کشور با هم پیمانان، شرکا و اعضای کنگره درباره ایران مذاکره می‌کند، گفت که تصمیم نداریم مسائل مذاکراتی را علنی کنیم.

 

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر آغاز تولید اورانیوم فلزی در ایران و همچنین چشم‌انداز کاهش شمار بازرسان آژانس در این کشور، گفت که اظهارنظر مقام‌های ایرانی در این خصوص را شنیدیم ولی موضع ما این است که از علنی کردن مسائل مذاکراتی خودداری کنیم. تصمیم ندارم بخشی از آنچه روی میز است را منتشر کنم چرا که در حال رایزنی با هم‌پیمانان، شرکا و اعضای کنگره هستیم.

 

پرایس افزود که پیشنهاد ما مبنی بر این‌که اگر ایران به طور کامل به تعهدات برجامی خود بازگردد، آمریکا هم آماده پیمودن مسیر دیپلماسی است، همچنان روی میز قرار دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------