آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

ادعای رسانه اسرائیلی: مالک کشتی آسیب دیده در خلیج عمان، فردی نزدیک به رئیس موساد است / احتمالا ایران پشت این حادثه باشد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , کشتی

 

کانال تلویزیونی «کان» اسرائیل گزارش داد که کشتی‌ای که امروز جمعه در آب‌های عمان هدف قرار گرفت، متعلق به فردی نزدیک به «یوسی کوهن»، رئیس موساد است. این شبکه تلویزیونی گزارش داد که دو شکاف در این کشتی ایجاد شده است و هنوز مشخص نیست که این حمله با موشک یا به وسیله مین انجام شده است.

 

کانال تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی گزارش داد که کشتی‌ای که امروز جمعه در آب‌های عمان هدف قرار گرفت، متعلق به فردی نزدیک به «یوسی کوهن»، رئیس سرویس جاسوسی (موساد) است.

 

بر اساس این گزارش، این کشتی متعلق به شرکتی انگلیسی است که مالک آن فردی به نام «رامی اونگر» است و وقوع این انفجار هیچ تلفاتی نداشته است.

 

این شبکه تلویزیونی گزارش داد که دو شکاف در این کشتی ایجاد شده است و هنوز مشخص نیست که این حمله با موشک یا به وسیله مین انجام شده است.

 

این شبکه مدعی شد که احتمالا ایران پشت این حادثه باشد. منابع ادعایی شبکه «کان» گفته اند که شرکت مذکور در زمینه واردات خودروها و با پرچم «باهاما» فعالیت دارد.

 

فارس  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------