آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

نتانیاهو:به بایدن گفتم که مانع دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای می‌شوم



 نتانیاهو,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی با تاکید بر روابط صمیمانه با بایدن، گفت: تمام تلاشم را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی به کار خواهم گرفت. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی گفت و گویی که با شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی داشت، بار دیگر ضمن اتهام زنی علیه ایران، از بازگشت احتمالی دولت آمریکا به توافق هسته‌ای ابراز نگرانی کرد.

 

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته تماس تلفنی را با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا داشته است، گفت: به وی اعلام کرده ام که برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی هر کاری را که لازم باشد، انجام خواهم داد.

 

نتانیاهو با تاکید بر این که ارتباط میان من و بایدن بسیار خوب است، گفت: با توجه به این موضوع در خدمت منافع دیگران قرار نخواهم گرفت.

 

وی در ادامه به انتخابات آتی در فلسطین اشغالی نیز اشاره کرد و مدعی شد که پس از برگزاری آن انتخابات دیگری برای پنجمین بار صورت نخواهد گرفت، زیرا براساس نظرسنجی‌ها حمایت از حزب لیکود مستحکم است.

 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به پیروزی خود در انتخابات و تشکیل کابینه، گفت: در این صورت قصد دارم به یوسی کوهن، رئیس کنونی سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) پست دولتی بدهم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------