آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران

ایالات متحده و انگلیس امروز (پنجشنبه) دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کردند. به گزارش ایسنا،دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۶ فرد و دو…

عصبانیت پمپئو از تلاش دولت بایدن برای دلجویی از ایران



پمپئو ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
وزیر خارجه سابق آمریکا به طرح ادعاهای بی‌اساس علیه ایران پرداخت. 

به گزارش ایلنا به نقل از تایمز آو اسرائیل، مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین ایالات متحده، به شدت از دولت بایدن به خاطر تلاش آشکار آن برای دلجویی از ایران و مماشات با ایران انتقاد کرد.

 

پمپئو گفت: «اگر می‌خواهید ایرانی‌ها با شما در وین بنشینند، شما نمی‌توانید انصارالله را به عنوان تروریست تعیین کنید. شما نمی‌توانید با حماس مخالفت کنید- ایرانی‌ها این را می‌دانند. آنها مدت‌هاست این بازی را انجام داده‌اند.»

 

پمپئو خاطرنشان کرد که حزب الله ، یک نماینده ایرانی در لبنان در مرز شمالی اسرائیل است، "یک خطر واقعی" برای امنیت اسرائیل است ، زیرا "دارای مقادیر زیادی از مهمات با هدایت دقیق" است "

 

پمپئو گفت: "ما از توافق خارج شدیم و مانند امروز شاهد درگیری جنبشی نبودیم" ، و افزود که در دوره تصدی خود در وزارت امور خارجه ، به این نتیجه رسید که تاسیس شهرک ها "با قوانین بین المللی مغایرت ندارند."

 

به گفته پمپئو ، "انزوای ایران منجر به بازدارندگی شد. وی افزود: اکنون ، ایران در وین نشسته است. آنها می دانند که میلیاردها دلار درآمد کسب خواهند کرد. آن ها در قله پیروزی اقتصادی قرار دارند. "

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------