آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

کاخ سفید: ادامه مذاکرات غیرمستقیم با ایران /«جیم ریچ»:ناکارآمدی دولت آمریکا در قبال ایران، نگران‌کننده است



  برجام,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
سخنگوی کاخ سفید گفت که آمریکا به مذاکرات غیرمستقیم با ایران برای بازگشت دو طرفه به برجام ادامه می‌هد. 

به گزارش ایلنا، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید گفت که آمریکا به مذاکرات غیرمستقیم با ایران برای بازگشت دو طرفه به برجام ادامه می‌هد.

 

وی با اشاره به ادعای وزارت دادگستری آمریکا که چهار ایرانی را به تلاش برای آدم‌ربایی یک خبرنگار ایرانی‌الاصل ساکن بروکلین متهم کرده است، گفت که این مسأله تاثیری بر مذاکرات هسته‌ای غیرمستقیم تهران و واشنگتن ندارد.

 

ساکی افزود که تصمیم داریم به مذاکرات ادامه دهیم، چرا که آن را رویکردی دیپلماتیک می‌دانیم که در راستای منافع ما بوده و همچنان سازنده است.

 

تا کنون شش دور مذاکره برای بررسی احیای برجام در وین برگزار شده است. آمریکا نیز به طور غیرمستقیم در این گفت‌وگوها حضور دارد.

 

 سناتور «جیم ریچ»: ناکارآمدی دولت آمریکا در قبال ایران، نگران‌کننده است

سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیداهو و عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا با اعلام این‌که نگران ناکارآمدی دولت آمریکا در مقابله با ایران است، خواستار توقف مذاکرات وین شد.

 

  برجام,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به گزارش ایلنا، «جیم ریچ» سناتور جمهوری‌خواه ایالت آیداهو و عضو ارشد کمیته روابط خارجی سنا با اعلام این‌که نگران ناکارآمدی دولت آمریکا در مقابله با ایران است، خواستار توقف مذاکرات وین شد.

 

وی با اشاره به ادعای مطرح‌شده توسط وزارت دادگستری آمریکا که طی آن چهار شهروند ایرانی به تلاش برای ربودن یک خبرنگار ایرانی‌الاصل متهم شده‌اند، گفت که زمان آن فرا رسیده است که دولت آمریکا مذاکرات غیرمستقیم هسته‌ای با ایران را متوقف کند.

 

این درخواست در حالی مطرح می‌شود که «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به ادعای وزارت دادگستری این کشور، تأکید کرد که این مسأله تأثیری بر روند مذاکرات برجامی در وین ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------