آخرین اخبار سیاست خارجی

پسر حمید نوری،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

پسر حمید نوری بازداشت شد

پسر حمید نوری در سوئد بازداشت شد. به گزارش دیده بان ایران، عطیه نوری، دختر حمید نوری شهروند بازداشت شده توسط سوئد از بازداشت برادرش (مجید نوری) توسط پلیس این کشور خبر…

دیلی میل: انگلیس قصد دارد در پاسخ به حمله به یک کشتی نفتکش، به ایران حمله سایبری کند



 حمله به یک کشتی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
دیلی میل مدعی شد انگلیس قصد دارد در پاسخ به حمله به یک کشتی نفتکش، به ایران حمله سایبری کند.

 به گزارش اصلاحات نیوز؛ دیلی میل مدعی شد: انگلیس با آمریکا و اسراییل از یک پاسخ جمعی به حمله به نفتکش در دریای عرب سخن گفته‌اند. حالا دولت جانسون قصد دارد با حملات سایبری پاسخ این حمله را که به ایران منتسب شده، بدهد. البته یک مقام امنیتی در دولت لندن هم گفته ممکن است یک حمله فیزیکی به دست نیروهای ویژه ارتش انگلیس نیز روی بدهد چرا که نمی‌شود یک نیروی انگلیسی کشته شود و قاتلان هیچ پاسخی دریافت نکنند.

 

در حمله پهپادی به کشتی مرسر استریت با مالک اسراییلی، یک رومانیایی و یک نیروی محافظ انگلیسی کشته شدند. اسراییل و آمریکا ایران را مسئول این حمله می‌دانند و سخن از پاسخ به آن به میان آورده‌اند. ایران هرگونه دخالت در این حمله را رد کرده و نسبت به هرگونه اقدام خصمانه هشدار داده است.

 

میرور هم در گزارشی مدعی شده فرماندهان انگلیسی نقشه‌های مختلف برای حمله به آنچه تیم ترور ایران نامیده شده، آماده ‌کرده‌اند. مقامات نظامی و امنیتی انگلیسی معتقدند اعمال ایران در منطقه دیگر نباید ادامه پیدا کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------