آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

بنت: ماموریت اسرائیل اطمینان یافتن از عدم دستیابی ایران به سلاح اتمی است | مرکل:‌ ایران فورا به میز مذاکره بازگردد



 صدراعظم آلمان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکیه بر ادعاهای خود علیه برنامه هسته‌ای کشورمان گفت: ماموریت ما اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.  

 به گزارش پایگاه خبری میدل ایست۲۴، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در نشستی با حضور آنگلا مرکل صدراعظم آلمان که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده، خطاب به مرکل گفت: ماموریت اسرائیل اطمینان یافتن از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

 

بنت در ادامه گفت: جهان در حال حاضر در حال بررسی بازگشت به توافق هسته‌ای است. متاسفانه ایرانی‌ها در طول سه سال گذشته به میزان زیادی ظرفیت غنی‌سازی خود را افزایش داده‌اند.

 

وی با تکرار ادعاهای بی‌اساس خود علیه کشورمان افزود: جهان منتظر است، ایرانی‌ها در حال اتلاف وقت هستند و سانتریفیوژها می‌چرخند. ماموریت اسرائیل این است که اطمینان حاصل کند ایران هرگز به سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند.

 

 مرکل:‌ ایران فورا به میز مذاکره بازگردد 

به گزارش ایسنا به نقل از الشرق الاوسط، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان که سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است در کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار بازگشت فوری ایران به مذاکرات وین شد.

 

وی در ادامه گفت: فعالیت‌های غنی‌سازی ایران نشان می‌دهد که می‌بایست هرکاری برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام داد.

 

مرکل در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: جامعه بین‌الملل هفته‌های بسیار حساسی را درباره آینده توافق هسته‌ای با ایران پیش رو دارد. ما می‌خواهیم پیامی بی‌چون و چرا به ایران مبنی بر این ارسال کنیم که این کشور باید هرچه سریع‌تر به میز مذاکرات بازگردد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------