آخرین اخبار سیاست خارجی

ترامپ و رئیسی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

اگر ترامپ رئیس جمهور شود، رئیسی باید با پاستور خداحافظی کند؟

سفیر اسبق ایران در انگلستان نگاهی به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۴ در ایران دارد و خاطرنشان می‌کند که «نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزشدن بایدن، ترامپ یا هر…

اولیانوف: نشست‌های غیررسمی در وین از سر گرفته شد



اولیانوف ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در توییتر نوشت: «نشست‌های غیررسمی در راستای آماده سازی از سرگیری دور هفتم گفت‌وگوهای وین درباره برجام که پیشتر آغاز شده بود، از سر گرفته شد». 

 به گزارش فارس؛نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش خبر داد که نشست‌های غیررسمی درباره رفع تحریم‌های آمریکا علیه ایران در وین اتریش آغاز شده است.

 

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش از آغاز نشست‌های غیررسمی در وین اتریش برای از ادامه مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ خبر داد.

 

وی در پیامی در توییتر نوشت: «نشست‌های غیررسمی در راستای آماده سازی از سرگیری دور هفتم گفت‌وگوهای وین درباره برجام که پیشتر آغاز شده بود، از سر گرفته شد».

 

اولیانوف در پیام توییتری دیگری به گفت‌وگوهای سه‌شنبه شب «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت که پوتین و بایدن در گفت‌وگوی مجازی خود ابراز امیدواری کردند که گفت‌وگوهای وین درباره برجام که در پایان ماه نوامبر از سرگرفته شده، به نتایج قابل قبول برای همه منجر شود.

 

پیشتر نیز «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه شامگاه سه‌شنبه خبر داده بود که ادامه مذاکرات با ایران در وین، روز پنجشنبه از سرگرفته خواهد شد.

 

دور جدید مذاکرات ایران و گروه ۱+۴ برای رفع تحریم‌های آمریکا علیه ایران، هفته گذشته در وین برگزار و ایران دو سند را به طرف مقابل در حوزه رفع تحریم‌ها و موضوع هسته‌ای ارائه داد و بنا بر درخواست طرف‌های اروپایی برای مشورت با پایتخت‌هایشان درباره این دو سند مقرر شد تنفسی در گفت‌وگوها صورت بگیرد و دوباره این هفته از سر گرفته شود که براساس توافق باقری و مورا روز پنجشنبه این گفت‌وگوها در شهر وین مجدد از سر گرفته خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------