آتش‌سوزی در بالکن جان یک تن را گرفت



اخبار,اخبار حوادث

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشته شدن یک نفر در حادثه آتش سوزی بالکن یک ساختمان مسکونی خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات این حادثه اظهارکرد: حوالی ساعت ۵ و ۵۴ دقیقه امروز حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی توسط همسایگان روبه روی یک ساختمان به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه به همراه امکانات کامل به محل حادثه واقع در بلوار ابوذر، خیابان مسلم جنوبی اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه محل حادثه یک ساختمان ۵ طبقه و ۱۰ واحدی بود، گفت: حادثه آتش سوزی در بالکن دو متری یکی از واحدهای طبقه سوم اتفاق افتاده بود که ابتدا همسایه های ساختمان‌های رو به رو متوجه شعله‌های آتش شده بودند.

 

سخنگوی آتش‌نشانی ادامه داد: آتش نشانان با حضور در محل حادثه مشاهده کردند که دود زیادی از طریق بالکن به داخل این واحد نفوذ کرده و مواد قابل اشتعال و اجاق خوراک پزی موجود در این بالکن کاملاً شعله ور است. آتش نشانان پس از ورود به داخل بالکن با جسد کاملا سوخته مردی مواجه شدند که با توجه به مشاهدات مشخص بود پشت در تراس محبوس شده است. به گفته اعضای خانواده ساکن در واحد مسکونی این مرد، پدر خانواده و مردی حدودا ۵۰ ساله بود.

 

ملکی در ادامه با بیان اینکه آتش تحت کنترل قرار گرفت و آتش نشانان حریق را خاموش کردند، گفت: با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد که این مرد جان خود را از دست داده است البته علت دقیق کشته شدن وی بعد از بررسی‌های عوامل پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

 

به گفته وی پس از پایان عملیات، محل برای بررسی جزئیات حادثه به عوامل نیروی انتظامی و کارشناسان آتش نشانی تحویل داده شده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------