تصادف اتوبوس با خاور در جاده مشهد با ۳۶ مصدوم/ سه سانحه رانندگی با سه کشته در استان قزوین



اخبار,اخبار حوادث

تصادف یک دستگاه اتوبوس با خاور منجر به مصدومیت ۳۶ نفر در محور نیشابور به مشهد شد.

به گزارش تسنیم، برخورد یک دستگاه اتوبوس با خاور در محور نیشابور به مشهد و در حوالی بینالود منجر به مصدومیت 36 نفر شد.

 

از این تعداد مصدوم 13 نفر در محل وقوع حادثه درمان سرپایی شدند و بقیه به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

محمد علیشاهی؛ مسئول روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی  علوم پزشکی مشهد در این زمینه اظهار داشت: این حادثه ساعت 3 بامداد امروز  رخ داده و در پی آن بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

 

سه سانحه رانندگی با سه کشته در استان قزوین

رییس پلیس راه استان قزوین روز جمعه در تشریح این حوادث گفت: اولین حادثه مربوط به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان آوج واقع در حوالی روستای قهوج بود که پس از بررسی مشخص شد ۲ سرنشین خودرو (زن ۵۰ ساله و کودک ۸ ساله) به علت جراحات وارده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و راننده خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت می کند.

 

سرهنگ نصرالله بیگلری اضافه کرد: علت این حادثه طبق اعلام کارشناسان راهنمایی و رانندگی توجه نکردن به جلو از سوی راننده پژو ۴۰۵ اعلام شده است.

 

وی هم چنین در تشریح حادثه دوم اظهار داشت: بر اثر واژگونی یک دستگاه لودر حین کار در نزدیکی کارخانه آسفالت بوئین زهرا،   راننده به علت شدت جراحات وارده پس از اعزام به بیمارستان فوت می کند که علت این حادثه در دست پیگیری است.

 

بیگلری همچنین در تشریح حادثه سوم و برخورد ۲ دستگاه خودرو در محور بویین زهرا به قزوین پرداخت و گفت: در این حادثه یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه کامیون ولوو برخورد کرد که بر اثر این تصادف راننده پژو به علت شدت ضربات وارده در دم فوت می کند.

 

رییس پلیس راه استان قزوین علت این حادثه را نیز توجه نکردن راننده پژو به جلو  اعلام کرد و یادآور شد: خستگی و خواب آلودگی از مهمترین عوامل تصادفات در آزادراه های استان قزوین است که باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------